(Català) FESTIVITAT DE SANT NECTARI

9 de novembre 2014

2014_11_09_Festa Sant Nectari parroquia grega a Barcelona_bisbe Policarpo

2014_11_09_Festa Sant Nectari parroquia grega a Barcelona_iconesDiumenge,9 de novembre l’Arxipreste Stavrophor Joan, Vicari General, va ésser invitat per S.E. Mgr. Polikarpos, Metropolita del Patriarcat de Constantinoble per a tota Iberia i per el M.R. Arximandrita Cristodulos el seu Vicari, a concelebrar la Divina Litúrgia en la Parròquia grega de Barcelona i als àgapes i festa que va seguir a la fi de l’ofici oferts per la comunitat hel·lènica de Barcelona en ocasió de la seva Festa Patronal en honor de Sant Nectari de Egina. S.E. Mgr. Polikarpos va agrair en la persona del nostre Vicari Gral. , el gest fraternal de la Parròquia de la Protecció de la Mare de Déu i del seu rector M.R. P. Martí , de traslladar una relíquia de Sant Nectari que es venera en aquesta parròquia del Patriarcat de Sèrbia, per a veneració de tothom. Kronía Pollà !!